Mina vänner!

IDA!
Ida Ingrid Isabella Hahlin har jag känt sen vi var 2-3 typ :D
Du är så underbar och rolig!
Älskar dig Gumman! <333
MIKAN!
Mikaela Siv Ebba Larsson har jag känt sen...
Jag vet inte riktigt...
Vi har känt varandra lite halvt sen vi var små,
men inte förens i typ femman blev vi kompisar!
Hon är så otrligt snäll och helt fantastisk! :D
Du är bäst Gullepluttan <333
BEA!
Anna Beatrice Carden har jag känt sen jag föddes eftersom hon är min gudsyster :D
Men vi blev riktigt tajta i femman! ;) <3
Bea är otroligt rolig och grymt musikalisk!
Finns alltid här Beautiful! <333
MICHIS,SANDRA & AMANDA!
*från höger
MICHIS!
Malin Jennie Michaela Eriksson har jag alltid känt!
Hin är min kusin och en av mina absoluta bästa vänner!<3
Michis är en en riktigt go brud som är lite själkär men är riktigt snäll :)
Hon är även helt otroligt duktig på rita!
SANDRA!
Sandra Birgitta Ewards har jag känt sen dagis :)
Hon är en tvilling... Hennes tvilling heter Johanna!
Sandra är en riktigt Go tjej och ljuger aldrig!
AMANDA!
Amanda (Pucko) Nicolina Mohlin Axelsson har jag känt sedan förskolan!
Hon är en riktigt rolig filur som är grymt bra på att fotta!
Älskar er tjejor! <3333
LINA & GUSTAV!
Lina Michaela Maja Grimberg har jag bara känt sen sjuan så inte så länge då!
Hon är väldigt snäll och rolig men blir rädd lite för lätt ibland... :D
Hon tror lite för mycke på folk..
Du är min "Miss Sunshine!" <33
Gustav Aron Kullander har jag också känt sen sjuan men blev först nu i år riktigt vänner!
Gustav är en riktig rolig typ som har många konstiga i deér  :)
Hahaha :D
Du är för rolig du! :D
Jag har så många otroligt underbara vänner!
Alla är lite wierd (Vissa mer än andra...) Hahaha :D
Men det är ju det som gör att livet blir AMAZING! <333333
Jag Älskar er mina små Pluttar! <33333

Kommentarer
Postat av: Ida :)

Älskar dig med sötnos<3

2011-11-05 @ 22:55:05
URL: http://sweetspeak.blogg.se/
Postat av: michis:D

AWWW ! älskar dig med ! dsm ! :D <333

LN: en av mina bästa vänner, riktig skön, men också väldigt weird, men en vän som man kan lita på ! puss på dig ! :D <333

2011-11-06 @ 11:43:55
Postat av: Sandra :DD

Awwwiii ! :DD

älskar dig med ! :DD<333

Du är en asbra vän LN ! :DD pöss ! :DD<333

2011-11-06 @ 17:57:33
URL: http://ewards.blogg.se/
Postat av: Lina (:

Awie :DD

2011-11-06 @ 19:34:11
URL: http://loonylina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0