Last week

Det blev ju inge bra blogging förra veckan:)

Men här kommer den i snabbspolning :D

Jag va och shoppa med systra mi i onsdags:)
Köpte 3 långklänningar
2 korta klänningar
1 byxdress
1 par jeans
1 bikni överdel
tror det var allt :)


En av deom korta klänningarna :)

Sen på torsdagen va jag och kollade på den här filuren :)

Ulrik Munther!

Brukar inte lyssna på han men hade inget att göra och Mina små änglar skulle gå :D


I lördags körde Pappa,bror,Morbror och Tinka(morbrors flickvän)
Sen kom resten ner och fika i den xD

I går(söndag) var vi (familjen - syster men + farmor) i kyrkan :)
Mamma skulle typ presenteras :D
Hon joddar började precis jobba som Diakon på ett ställe :)

Efter vi hadde vart i kyrkan åt vi mat på resturang!


Stället vi åt på heter Kylen :D
Najs!


Det var dom sakerna som hänt mig det senaste :)
Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0