michis är! :D äntligen :D <333

omg nu e det michis här! xD hahaha asså det funkar inte att blogga ifrån iphonen, så typ helaaaa veckan har jag försökt att fixa det , men det går inte.... DET E DÄRFÖR JAG INTE HAR BLOGGAT ;O
hahah jaja, men  nu e jag här ialla fall ! hahaha :D jag har typ inte varit inne på datan på tusen år ... ;O hahha jaja man har viktigare saker att göra ^^
vad har ni gjort på sommarlovet då? :D hahah själv har jag mest varit med kompisar och så ^^

men men .... vad ska jag skriva...... på torsdag natt (till fredag asså) så kommer min underbara söta kusin tillbaka ifrån grekland! :DD <3333 fast hon kommer säkert vara en pepparkaka när hon ´kommer hit till sverige .... hahaha x)

jaaaa bara för att detta inlägg ska bli helt blid  löst, så here you are ^^
 HAHAH LMAO , kul bild va?(-.-)  hahah tänkte ta en bild på LN men e inne på emmas data eftersom min inte funka xD haha så deal with it ! jaja får se om jag bloggar semare lr imon, om jag får en data till gäninglig ;O oj vad jag snackar om det, hahah skit samma ;D
puss och kraaaaammmm :DD <3333 xoxo michis <33333


Kommentarer
Postat av: amanda

haha skryt inte om att du inte har vart inne på datan! det e för att du vart inne på iphonen istället, din lilla apa xD haha nä men

2011-08-16 @ 20:38:20
Postat av: amanda

haha skryt inte om att du inte har vart inne på datan! det e för att du vart inne på iphonen istället, din lilla apa xD haha nä men

2011-08-16 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0