heeej :D

detta är nog sista gången jag bloggar innan LN kommer hem :( hahaah jag är verkligen jätte ledsen att jag hann bara att blogga två ggr :(

hahah bara för att.......
snabba frågor !

Lovar du att vara ärlig?: JA!
Du heter: Michaela
Smeknamn: Michis
Låt som när du är ledsen sörjer till? haha kanske "hero of war rise against" ?
Beroende av: kompisar, killar, min ipone och såklar min familj ;D
Vem behöver du mest just nu: vet inte? alla? xD
Vad tror folk om dig? humm kanske att jag e snäll lr något? hahah
Stämmer det? hoppas det?
Vad får du oftast komplimanger för? att jag e söt , lr bra på att måla?
Brukar du skratta för dig själv? Ja xD omg dålig humor xD hahaha men som typ har jag kompisar som har lika dålkig humor som mig själv ;D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: okej tack! :D <333
Var bor du? sverige ;D
Trivs du där: Jaaa ;D men vill hellre bo i new york!
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Nej men jag har varit :D
Har du haft sex idag: Nej hahahhaha xD
Nästa mål i ditt liv: make up artist ofc :D
Hur svarar du i mobilen: helluuu ? xD
Vem ringde du senast? det duuu :O
Antal timmar sömn inatt: ganska bra?
Sov du ensam: ja
När mår du bra: när jag umgås med folk :D
När blev du fotad senast: Jag tog bilder på mig själv idag;) ego som jag är
Hur känner du dig nu: Trött som fan
Vanligaste färg på dina kläder: Alla färger, men mest svart.
Är du smart: hehe *inga kommentareaer*
Vad saknar du: Pengar, och en kille -.- hahahah
Hade du en bra kväll igår: Den var väl som alla andra kvällar 
Favorit dryck på morgonen: jos , vatten?
När brukar du oftast gå och lägga dig: själv typ vid 2-3 kompisar 5 tiden
Är du blyg? beror på ;)
Sysslar du med någon idrott: Räknas att sova?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja !
Är du bortskämd: Nej det är jag inte
Vad gör du i morgon: jag sover?
Vad är det värsta du vet? att ha humör svängar....
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? hehehe mer än vad man ska...
Vad behöver du just nu? lite pengar...
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? kandee johnsson :D
Vad längtar du till? hummmmm allt xD
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja ! :D
Vad är det finaste du fått? hummm vet inte ? men mt :)
En speciell dag du minns: hahaha första dagen i sjuan ;D
Hur gammal är du: 13 snart 14
Tycker du om någon just nu: humm vet inte, men såklart gillar jag mig själv ;D <33
Om fem månader: dåå är jag 14 xD
Du samlar på: smink?
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: amanda för det mesta :)
Vilken tid gick du upp idag: 11 något ting? *stolt*
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikväll: äta mat....
Är det okej att gråta: Ja det tycker jag?
När grät du senast: vet inte??
Vad skulle du göra om du vann en miljon: jag skulle unna mig själv och familjen, ge lite till välgörenhet lr så? xD
Bär du glasögon eller linser: nej inte in public ;D
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej , ha det som man tycker e snyggt ;D
När går du upp ur sängen en helgmorgon:hahaah på sommarlovet vid 2-3 ? men nu försöker jag vända om dygnet!
Har du piercing: Nej, lr räknas örhängen?
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: kanske inte.
Solar du ofta:  om det e fint väder så ja ;D
Är du bra på att laga mat: Jag är fruktansvärt bra på laga mat, en stjärna i köket. hahaha  xD

Gillar du att dansa: ibland, fast e kass på det .
Är du flygrädd: nej
Vad dricker du helst när du är törstig:ett stort kallt glas vatten
Vilken är din favoritglass: magnum nuts och något annat? xD som jag inte vet hur det stavas xD
Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag. 
Tycker du om sushi: Älskar sushi !
Vad äter du helst när du ser på film: Allt som går, och är gott
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du tandläkarskräck: ibland..
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattmänniska
Vilken ögonfärg har du: bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja någon gång
Biter du på naglarna: Nej aldrig 
Röker du: nej!
Hur ofta tränar/motionerar du: ibland
Senaste låt du hörde: arms med chrisatina perri
Vad gör du på helgerna: umgås med kompisar osv....



om du orkade läsa allt så e du bäst ;D <333
hahaha puss och kramm! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0