TODAY!!

Hallå i stugan! :D

Idag har jag o mamma vart på tjörn för att hämta en sak som mamma hade beställt.
En keramik paj form som självklart var mammas fovorit röd.
Sen fikade vi på en liten gård o köpte danskor till mig!! :P
Våran danslärare har tjatat o idas mamma!! Hon tjatar alltid på mig om att jag ska köpa nya skor :P
Vi var även på "Tant affären" o däe köpte jag en vit kort ärmad kofta :D




mina dans skor!! <3

Min kofta från "Tant affären" :p




Nu måste jag göra i ordning för att åka till ida på middag med familjen :D
Vad ska man ha på sig?? 


// Zonny <3 <3

Kommentarer
Postat av: Mikan <3

sv:vi skaffa den igår ;)



Vad bra att du köpt skor :D <3

2010-09-11 @ 17:23:13
URL: http://idaokela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0