Sorry!!

Sorry för hämskt dålig uppdatering men har inte så mycket tid att blogga. Jag går typ inte ens in på datan längre.
Jag gör rätt så mycket efter skolan o annars så orkar jag inte blogga.
Och dessutom har jag inget att blogga om.


Men nu kommer några bilder :D



våra skåp :D

Jag o mina syskons skor i sommras :P <3

Mamma tog den här bilden när hon o tanterna var i värmland :D

 gjorde min lillebror till mig i julklapp tror jag  :D han e 9 år nu o han e as grym på att måla för att vara så lliten o jag ÄLSKAR tavlan!! <3 <3

Den här tog jag med min mobil när vi var på klass resa för ett år sen :D LOVE 6H!! <3 <3

även den här i säfsen <3

Ett träd på min gamla kära hålta <3

En höst morgon förra året på våran parkering :D


Min mobil funkar på den här datan!! behöver inte nån konstig skiva för att lägga in på datan!!  <3 <3

Lägger kanske upp nått senare men måste göra espanol läxan!! :D



// Zonny <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0