...:P

Sorry!!!
Ännu mer ursäker kommer här...
okej det e tråkigt att skriva massa ursäker så det :D

Idag har vi haft Lagdag i skolan.I våran skolan går man i olika lag med 8:orna o 9:orna.
Jga går i det sista laget,lag 4. Det är laget är för personer med problem, men det e inte alla som har problem.
Bara några i varje klass. Jag e asså Normal :P

Vi gick runt på Marstrand i våra grupper,jag var med Julia o Gabbi från 9:an o Linnea från min klass.
Sen hade vi ha 5-kamp o det var la så där kul.

Just nu ser jag på Ghost wisperer.I like men måste sova nu!!




Godnatt!!! <3


/Zonny <3 <3

Kommentarer
Postat av: manda

Ln, du e inte normal.... haha nä skojja xD mn ingen i hela världen e nog normal :P

2010-09-30 @ 21:56:52
URL: http://fotomanda97.bloggplatsen.se
Postat av: Ida!

Du normal? HAHAHAHA XD <3 <3 <3

2010-10-02 @ 23:01:25
URL: http://sweetspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0