Hallo!!

Jag tycker just nu att jag e väldigt duktig för jag har både gjort klart matten o lite No!!
Fast jag glömde ´min engelska bok i skåpet så jag kan inte öva tills imon... :s
Inte bra!!!! men det fixar sig :p

Jag spelade precis piano också!!! Lärde mig typ A moment like this av kelly clarkson <3 <3
Älskar henne o hennes låtar <3 <3

lite bilder för att göra inlägget lite intressant i alla fall :D

Jag o Kela <3 <3


Ida o Jag!! <3 <3 Älskar den här bilden <3 <3



Måste lägga mig, är as trött!!!



Make Love not War <3 <3

//Zonny <3 :D

Kommentarer
Postat av: manda

aa den e fin, fint ljus oxå :D

2010-10-04 @ 11:13:47
URL: http://fotomanda97.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0