Bilder :D <3

Hej!! Jag vet att jag är ur usel på att uppgradera.
Jag  har verkligen inte tid men nu kommer massa bilder från min helg med tjejorna förra helgen o mer.



Mina små älsklingarna på lördagen när vi shoppade <3<3

E jag inte snygg?? I LIKE!!

Vi gjorde ansiktid masker ! <3
I dosen't matter if your black or white!!! <3 <3

Ansikys masken som Ida gjorde var jätte läskig tycker jag i alla fall!!
Man ska dra av den!! Spoke!! :p

När vi kidnappade Mikan!!! Är inte bilden jätte fin??
I alla fall för en 3,2 mega pixel mobil kamera!!

Mikan <333 <333




Måste lägga mig nu :(
Vill inte men kommer vara död imon annars!!


//Zonny <3 <333

Kommentarer
Postat av: Michis

usch idas ansiksmask ser så äklig ut!! :P

2010-10-21 @ 18:27:08
URL: http://sketching17.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0