Hehe..... :s

Asså förlåt men jag har typ inte haft lust att blogg på ja på nu snart en månad...
Jag är typ så j*vla trött o helt blä!!
Jag orkar inte ens lägga in mina bilder på datan.... Jag skulle behöva ett Låååååångt lov nu!!
Men det är några veckor kvar till det blir Jullov!!! Underbara lov o underbara Jul!!
Ja älskar julen!! asså bara att pynta o gosa med familjen o inte gå i skolan!!
Bara "Chilla på stecken" som jag brukar säga :D Särskilt till Sandra som alltid ska gå i hundrafurtti km i timmen!!
Slow down girl!! :p

Men nu för en liten stund sen så fick jag inte så roliga nyheter... :(
E lite sur på dig Michis.....
Vi ska vara hemma hos oss på julafton som om det inte var nog ska inte Emma o Michis komma så jag ska vara hemma med familjen o Farmor o min morbror o hans flickvän.
Inte särskilt kul för att vi kommer antagligen gå upp o kolla på olika program på olika vånigar.
Inte kul!!! Jag vill ha en riktig jul!!! med alla släktingar o vara hos farmor men det går inte!
O så kommer det ändå inte bli någon riktig jul för Farfar inte kommer vara där!!!
Allt känns skit just nu så... BLÄ!!!


okej ska inte babbla om sånna jobbiga grejer mer så jag säger helt enkelt go´natt! :D



Bjuder på en liten bild :)

Kalla vintern är här o snön har redan fallit! :)


//Zonny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0