Konstigt??

jag har kommit på att knäckemack med kolasås på  e jättegott. Inte nyttigt men gött :D
jag har inte varit inne på rätt länge men jag har varit ledsen för min farfar dog i söndags kväll :(
det e så himmla jobbigt och nu har jag bara farmor kver av alla gammlingar...
både mormor,morfar o farfar dog av cancer.Min mormor dog när mamma bara var 18 o hennes lillebror 12.
mofar dog för typ 3 år sen och farfar nu.alla begravninghar jag har gått på har varit för att dom dött av cancer.
jag bilr så arg!!!! fast mest ledsen :(
 
e det någon som gillar nåt ovanligt att äta?? jag brukar slänga ihop massa goda ingredienser och det blir faktisk fett NAJS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0