min dag :p

idag har jag varit på stranden med två av tre bästa kompisar:p
jag bor 1,5 km från vattnet så jag e där hela dagarna hela sommrarna med kopisarna o de Gubbss XD
de Gubbs består av:

alien: kille med grönt hår på sommaren för han badar i sin pool där hemma:D han e stor o stark men inte så jätte snygg :p lååååååååååång
pizzabadarn: en kille med lite röd,brunt hår som e lååååååååååååång!!:Oo stora fötter XD
grodprinsen/superman:aliens lillebror som också har grönt hår (dom e vanligtvis extremt bloda,inte fejk blonda) o han e likadan som sin storebror fast i miniatyr :p
bobban:en kille som också e låååååååååååång.o en liten spillevink:D
namnlös: han  e pizzabagarens lillebror som vi inte e med så mke men han ingår ändå:D
lilla My/den där: som e kort o jaa... vad ska man säga..

o vår halv medlem som e:
du där: som e med ibland o e en av mina bästa(solrosprinsessn.devote.se9 <3  kompis pojkvän som e rätt gullig;)
jag håller bara med dej o sweetspeak håller nog också med ;*
// love ZZZZZZONY!!!! <3<3<333

Kommentarer
Postat av: solrosprinsessan

Hahah xD jag va inte med igår :'(

Är han rätt gullig?? :P Jag tycker han e ganska gullig jag med och undra varför ^^

Saknar dig älsklingen min :*

Vi måste ses snart kanske hitta på nåt någon dag om du vill? :D kramar och minst 1000000000 pussar ger jag dig!! <33333333333333333333

2010-07-23 @ 14:32:15
URL: http://solrosprinsessan.devote.se
Postat av: zlime

vem är den tredje bästisen? :) <33

2010-07-23 @ 17:06:59
Postat av: Zonny

älskar dej också :* <3

vi ses snart säckert:D

o det där med den tredje e svartet : .....????

2010-07-25 @ 18:19:34
URL: http://najsnajszonny.blogg.se/
Postat av: solrosprinsessan

vad bra :) puss,puss <3

2010-07-25 @ 23:07:55
URL: http://solrosprinsessan.devote.se
Postat av: johanna

Alien: Kevin

Pizzabagarn: Adam?

grodprinsen/superman: Tim kanske

bobban: Typ isak?

namnlös: Joel?

lilla My/den där: Typ claesson? :)



Haha nu har ja listat ut alla :)

// Johanna e <3<3<3

2010-08-07 @ 11:43:12
URL: http://joohanniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0