Bajs!!

Asså förlåt den inte så "trevliga" rubiken men jag hade precis gjort ett inlägg o så dapade sig allt det försvan!!
Okej, jag vet att jag inte är så bra på att aktivt blogga men nu den här närmsta 30 dagarna ska jag försöka blogga varje dag!!
jag har nämligen hittat en liten sak på både Sandras blogg länk <3 o Idas blogg  länk <3 o den ser ut så här... :P




Dag 01- Presentation av mig själv
Dag 02- Tre favorit program på tv
Dag 03- Min favorit bok/böcker
Dag 04- En nytagen bild
Dag 05- Fyra bilder som gör mig glad
Dag 06- Min favorit plats
Dag 07- Två utomlandsbilder
Dag 08- Ett minne jag har
Dag 09- En person som betyder mycket för mig.
Dag 10- Tre saker som finns i mitt rum
Dag 11- Tio saningar om mig
Dag 12- Någon jag saknar
Dag 13- Två saker jag längtar efter
Dag 14- Fem webbsidor som jag ofta är inne på
Dag 15- Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 16- En bild som är från när jag var liten
Dag 17- Min favorit film när jag var liten
Dag 18- Min favorit mat
Dag 19- Min favorit frukt
Dag 20- Tio saker jag gillar att göra
Dag 21- Mina favorit dagar på året
Dag 22- Min favorit låt
Dag 23- Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 24- Min förebild/idol
Dag 25- Mitt bästa skämt
Dag 26- Vad jag avskyr mest
Dag 27- Min dag
Dag 28- Mina syskon
Dag 29- En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 30- En sak jag gör varje dag!


Jag lovar inte att jag kommer lyckas men jag lovar att jag ska försöka:)



jaha men nu tänkte jag att jag skulle brätta vad jag ska göra i kväll....
Jag ska se på bio (Harry potter, igen) med Sandra o Madde :D <3
För dom som inte vet är Madde en tjej i min klass :p






Jaha hej då för ett litet tag... :p
Ska börja skriva ett nytt inlägg till den där saken lr vad man nu ska kalla det :p

//Zonny <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0