TODAY!

Idag har jag vart i skoan. SUPRISE!! :P
Beautiful följde med mig hem efter skolan :D
På bussen hem så åkte min ena lins ut!! Fast jag fångade den men vi var tvungna att spring hem så att den inte torkar!! O vi lyckades genom att lägga den i Beautifuls gammla smink sak :D
Fast jag blev jätte yr av att bara ha på mig en lins!!Så det var B som fick springa o lägga den i linsvätskan :P
Sen åt vi macka o spelade lite piano :p

B spelar piano som en GUD!!! <3
Vi gjorde om en låt lite gran o ja vad ska man säga... HAHAHA!! XD
Sen tog jag lite bilder på henne o mig för jag har typ inga bilder på henne på den här datan :p

Efter hon hade åkt så tog jag fram datan o idag blev det först Glee men just nu e det...
Trumvirvel.....
































Älskar henne o hennes nya album!!!  <3 <3

Bye  for now :D


// ZOOOOOOOONNY!! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0