Dag 1: En bild på mig + Några sanningar om mig!

1.Jag Älskar att pilla på hår!!
När som helst,var som helst ,på vem som helst! :D
2. Jag håller mycket saker för mig själv.....
3. Jag har bara varit tillssamans med 1 person och du var det typ inte på riktigt.... ;)
4.Jag Älskar serien One Tree Hill!! <3333
5.Och jag och Michis är inte bara kompisar utan även kusiner! <3
6.Alla älskar mina och min familjs muffisar! ;D
7.Alla skrattar när jag är irriterad för att jag ser så rolig ut då....
Men när jag är Arg då blir dom så rädda att dom skiter ner sig... :@
8.Jag slår folk på baken och i huvudet ;)
Inte hårt asså...Små vänskapliga puffar :P
9.Jag Älskar att sjunga "skrik" låtar när ingen hör! :)
10.Jag sover med sov mask och har en natt mössa :D

Kommentarer
Postat av: Ida :)

Haha det där visste vi ju inte ;)

2011-10-29 @ 13:55:00
URL: http://sweetspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0