Dag 8,9 o 10 :D <3

Okej jag orkade inte bogga i helgen så här kommer några dagar:)

I lördags var jag hemma o tråka!! Fast vi åkte på en liten julmarknad nära för att köpa Marsipan :)
Vi köper nämligen alltid av min gammla dagis fröken

Sön: åkte pulka med lillebror o sen bakade familjen pepparkakor! Mums...<3 <3


Dag 8: ett minne jag har ;)

Jag är verklige jätte dålig på att komma på minnen när jag "måste" komma på ett....
Annars får jag hela tiden massa roliga minnen... :p

Men jag kom på ett lite pinsamt minne från 6:an :p

Det var första lektionen o vi hade precis läst tystläsning...
Alla satt helt knäpptysta(det hände inte så ofta..)o då fick ja ett sms o jag hade glömt av att stänga av ljudet:S
Men det var inte det värsta utan att jag hade moth1...
Vet ni vilken det är??
Den är rätt hög o jag hade volymen på högsta!


PINSAMT!!!






Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHA!! Det kommer jag ihåg! HAHAHAHAA XD <3

2010-12-14 @ 20:50:45
URL: http://sweetspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0