Dag 16-27 ..... 16-20...

Asså jag är allvarligt sämst på det här...
Jag orkar aldrig blogga...


Dag 16: En bild från när jag var liten... :P


Dagis kort :) Jga är typ 3 kanske :s <3
Jag vet att den är extremt suddig men den är taget på ett kort med mobilkamra (3,2 ) i dåligt ljus :P


Dag 17:Min favorit film när jag var liten 


Jag vet inte, jag Hade många olika :s
Jag gillade







Dag 18-19:Min favorit mat,favorit frukt :P

Mammas Makeronilåda <3

Clementin tror jag :s



Dag 20:Tio saker jag gillar att göra ;)

* Spela teater
* Sjunga
* Dansa
* Spela piano,gitarr O.s.v...
*Lyssna musik
* Sova!!!
* Titta på TV
* Busa med Lillebror
* Vara med kompisar
* Vara inne på datan





Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen! där sitter ju världens bästa "mäniska" brevid sandra! ;D (eller jag kanske inte räknas som mäniska :O)

2011-01-06 @ 02:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0