Barndom! <3

Åhh.. vad jag längtar tillbaka till alla bra filmerjag såg på som liten!
Dom är så bra! <3
Disney är så fantastisk, berättelserna,sångerna och budskapen!
Jag vill uppleva allt igen! <3
Jag kommer ihåg hur mycket jag älskade dom!
Men... Våran WHS eller vad det nu heter är  sönder så jag kan inte se några... :'(
Men som tur e så kan man kolla lite på youtube och nörda alla sånger!
Jag inte bara nördat disney utan också barbie filmerna!
Jag gillade särskilt "Rapunzel" och " Prinsessan och tiggarflickan" :)
Jag ÄLSKADE Oliver och gänget! <3
Jag tycker det är roligt att även dom nya Disney filmerna är så otroligt bra!
Disney går aldrig ur tiden!
Alla Älskar Disney <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0