All Summer Long!

Förlåt för hemsk uppdaternig men jag haar inte kännt för att blogg.
Men nu hade jag tänkt att jag skulle ge er en bild bomb från London och Kreta och resten av sommarn! :D
Hope you Enjoy! :D <3
Tunnelbane stationen vi bodde på :)
Hello Julkort! :D Haha xD
Big ben, Dubbeldäckare och taxi på samma kort!
Det ända som fattas är en telofon kiosk!
Slottet! Fick inge bra bild dock :(
Hatten sitter på sne! Haha :D
Söt Lilebror man har! <3
Syster och Bror (o Pappa) på teatern
We Will Rock You!
På Madame Tussauds med Bradgelina!
Tompan! :)
Zac Efron!
Arnold Schwarzenegger!Huuh!
Haha :D <3
Marilyn Monroe!
The king of Pop: Michael Jackson! <3 <3 <3
Lady Gaga! <3
Älskar denna bilden! <3333
London klart! Nu väntar resten! ;D
I kön till Lotta på Liseberg!
Jag sjöng i mrikrofonen i direkt sönning!!! :D <3
Lilla Felix som alltid pluppar ypp när vi är på Liseberg!
Fisk spa på Kreta med Älskade Farmor! :D <333
Gahh! Mina nya skor!
I Love them! <333
Shay Latte och chokladboll med Ida baby! <33
Gais match med Pappa,Bror och Syster! :D
Mamma som ger Nattvarden till Lillebror!
På Mammas Diakon Vigning!
Biskop Per,Mamma och Ellonor och några andra snubbar!
Mumms....Maten till kalaset! :) <33
På kommun fridrotts kampen! :D
Rebecka och Kela! :D <333
Det här är ungefär tills idag...Eller typ i torsdags! :D

Kommentarer
Postat av: Ida :)

Änlitligen kom bilderna! :D :D :D <3

2011-10-04 @ 21:56:15
URL: http://sweetspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0