Bild bomb!

Nu kommer en bild bomb från den senaste tiden :D



Ja och Beautilful :)

Amanda när vi var och sov över hos tvillingarna :)

Sandra samma dag :D

Bild från klassträffen :)
Johanna,Sandra och sofie på bilden <3

Josefina eller min son Albert som hon spelade:)

Argan!(Olivia)

Belinda(Frida)

Angeliq och Dr D(Josephine och Jag ) <3

Ida på Sparreviken <3

Malin och Vendela ;)

Maja,Maja lilla Maja :D

Mailn och Vendan ;D

Mailn Mus xD



Jag och Ida fick äntligen våra Serie biblar :D

Knark Martin(Joanna) <3

Knark syrran Cammila och Fredrik(Sara och Sussi)

Mens Jenas och Bonden(Ida och Jag) <3


Peace & Love <3


Kommentarer
Postat av: michis :D

hahahaha x'D <33

2011-05-14 @ 20:38:15
Postat av: Joanna

Haha :D<3

2011-05-15 @ 17:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0