Idag :)

Hejsan alla glada :D
idag har det hänt grejer...

Oj,oj,oj :P

Jag ,Ida,Mikan,Rebecka och Vera har varit och shoppat :D
Och det mest spännande...och ondaste...

Vi har piercade oss!!!

Ida i naveln

Innan:


Efter:

Haha xD Hon får ta av det imon :)



Jag tog hål uppe i örat ;)

Innan:



Efter:

Mitt öra blev rött.. Bilden togs direkt efter jag hade tatt det :p



Vera tog hål i öronen ;D

Innan:


Efter:


Hon har likadant i båda öronen :D

Just nu sitter jag hemma hos Ida och kollar på Calle xD
Han är med i en tv-serie på barnkanalen :)
Han går i Beas klass :p


Lägger kanske upp mer bilder imon ;D

Bye, bye <3

Kommentarer
Postat av: manda

AAAAAAJ!!!! D:

2011-02-19 @ 19:26:21
URL: http://mypics.bloggplatsen.se
Postat av: love! :D

vart shoppade ni? och vrf e det inte bild på "mikans" och "rebeckas" precingar? :D

2011-02-19 @ 21:03:55
Postat av: johanna :D

vad fick du i födelsedags presenter? :)

vad shoppade ni?

vad köpte Ida sina superdupermegafina navelpiercingar? :D<3



2011-02-19 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0