:D

Hellu!

Jag kan inte lägga upp bilder från helgen för mitt batteri på kameran är slut och jag har inte tid :(
De kommer kanske imon :p

Nu måste jag städa för Gunnel kommer imon och jag MÅSTE plugga engelska!!
Har prov och har inte övat något men jag tror det går bra ändå :)
Jag är rätt bra på engelska faktist... I Like ;)

Idag var det första Dagen i skolan efter lovet men det var ändå en rätt härlig dag :)
Håltimma på Idrotten så det var rätt chill ;D




För att kunna verkligen kunna älska nån måste man älska sig själv <3
Så säg till dig själv vad du gillar med dig själv och Våga INTE säga något som du inte gillar!!
Bara Älska,Älska.Älska <3 <3



Puzz O Kram O Nypp i Stjärten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0