Weekend!!

Snart är helgen snart slut :(
Men jag har gjort finfina saker nu igår o förrgår :D

I fredags efter skolan var m&m här :)

Madde & Michis!!


Vi gjorde massa makeovers på varandra med mina kläder ,smink o sånt :)



Madde under produktion :)



Finfin bild på 16 :)


Madde favo look ;D
I Like <3



Min sommar look :)
Ignorera mina stora fötter...

Michis blev jättefin som både boxare och i en volang klänning :D


Sen kollade vi på film...

Riktigt najs tycker jag :)

Sen på morgonen/förmiddagen/eftermiddag såg vi på...


Hade bara sett den en gång innan:)
Den är så bra(men lång),Jag grät flera gånger <3
Jag ÄLSKAR gråt filmer <3 <3 <333


Nu blir det söndags middag med familjen :D

See you later Alligater :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0