Skolan!

Hej det har varit dålig uppdatering som vanligt :(

Jag har varit i skolan de senaste dagarna(Vilket jag brukar vara) :p
Inget speciellt under måndago tisadag men idag va det en speciel dag :)
Det var jodding dag!!!

Fast jag sprang inte för att jag är typ sjuk :(
Jag är inte tillräckligt sjuk för att vara hemma men inte tillräkligt frisk för att va med udrotten och sånt :)

Hade med kameran till skolan idag och igår :)
Så här kommer lite bilder ;)



På bilden:.Amanda,Lina,Linneá,Jag,Hiedi,Sandra och sist och minst Michis :D

Sandra i mustasch xD <3


Bild från bussen på Sandra,Sofie och Sofians knän xD <3
Vi fick plasts 8 personer i ett fyra "bås" xD


Bye for now ;) <3


Kommentarer
Postat av: michis :D

mina fingrar har fransk mannikyr 8D <33

2011-04-13 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0