Påsklov!!


Hej Alla!

Nu är det påsklov!! :D
Jag har inte gjort typ någonting i helgen så därför har jag inte bloggat :(
Men idag är det så UNDERBART väder!!
Har varit ut hela dan och gjort massa kul med syster och"bröder"(Axel o Anton)
Vi har:


Satt upp Stutsmattan :D

Och Jag har(Med hjälp av Pappa)kört Traktor!!

En av våra traktorer (Vi har två)
Det gick faktist bra :)

Ska typ Harva med lila(Den andra traktorn) typ i sommar :)
Tjäna lite cash :D


Nu är jag utråkad och har inget att göra på hela veckan typ... :(
Vad ska ni folket göra?
Några förslag på vad jag kan göra??



Kommentarer
Postat av: Mikan :D

Men LN,LN,LN man ska ha ferguson inte valtra(eller vad den nu heter) ;) Det är Ferguson som gäller vettu :D <3

2011-04-18 @ 21:24:18
Postat av: Sandra :D

Joo du ska komma till mej imon :D <33

2011-04-20 @ 19:05:27
URL: http://yourockmywoorld.blogg.se/
Postat av: Malin N

Jag har typ slösat bort hela lovet på att ha haft vatten koppor suck Och nu har jag o min kompis startat en tävling på våran blogg va gärna med :D

2011-04-21 @ 19:59:23
URL: http://kompisbloggen3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0