Sorry!!!

Asså förlåt att jag inte har upptaterat på typ en vecka!! :(
Asså jag har typ inte tid att blogga efterskolan. Jag gör saker varje kväll typ förutom fre,lör o sön.
O så har jag typ prov o ska städa rummet o så orkar jag inte gå in på datan för min egna har dampat!
Vill ni ha mer ursäkter??? Antagligen inte för det e inte så roligt att läsa! :D

I dag har vi haft Bild, Matte, Musik o SO. O så var det någon slaggs språkdag så det kom meddelande hela dagen på olika språk. en var på rövarspråket eller sjörövarspråkar som vissa säger :D


jojusostot nonu lolysossosnonaror jojagog popå Dodavove Dodaysos.
Hohanon äror voväloldodigogtot rorloligog.

Han gör covers på miley låtar men gör dom roliga o så är han kär i en Hannah Montana cardbord xD


Dave Days 7 things cover 

Måste skalla potatis nu :D



// Zonny <3 <3

Kommentarer
Postat av: manda

HAHAHA xD SKALLA potatisar!!!!!!!!!! xD

2010-09-24 @ 19:46:03
URL: http://fotomanda97.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0