Idag :D

Idag har jag vart i skolan :D
eller hur e du förvånad?! :P

Vi hade Bild,Matte,Musik o SO. Slutade klockan två  så det var en kort dag.
Just nu i klass rummet sitter jag brevid Sandra :D <3

Sandra (silverfalk.blogg.se) o Amanda (fotomanda97.bloggplatsen.se) :D

När jag kom hem från skolan åt jag macka o satte mig framför tv! :p
jag ha inte gjort nogonting specielt idag aå jag vet inte riktigt vad jag ska skriva....


Jaja ska kolla på idol nu :D Har redan missat halva men kolckan nio blir det Pirets of the carribien :D
Det va as längesen sen jag såg ettan!!

Måste dra nu <3


// ZONNY... <3 <3

Kommentarer
Postat av: Sandra :))

Hahahah xD Du kunde inte ta en bättre bild? xD Hahaha ;D <3

2010-09-11 @ 12:26:09
URL: http://silverfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0