Hehe..

Det var som sagt en av mina underbara tjejor som gjorde det senaste inlägget! :D
Hon är för söt!! Vill ni se en rolig bild på henne när hon var liten??
Det tror jag ni vill!! xD

Eller hur är hon fin?? Får man vara så Gullig?? <3 <3 Älskar dig! <3


Idag har jag vart i skolan men slutade aptidigt!
jag hade bara tv lektioner!
Först hade jag svenska med Hitlers morsa..Eva-stina menade jag.
Sen NO och sen lunch.Det var elever fårn våran komuns gymnasie som sjöng o spelade på "Torget".
Sen hade jag faktiskt NO i en min faktist.Vi övertalde honom att vi skulle få håltimma för att få se hela konserten.
Sen åkte jag hem.Min spanska var nämligen instäld men vi hade fått hem uppgift igår av Pauline.

Efter det när jag hade kommit hem så gjorde jag min sista utvärdering o sen fick jag Taylor Swift attack!!!
Jag satt och lyssnade på hennes nya skiva på spotify o läste texterna på google.
Jag älskar henne! <3 <3 hon är så bra o hennes texter kommer direkt ur hennes dagbok!!
Dear john är till en bajapa jag hatar som heter John Mayer

han är en en äklig slusk som är ihop med massa kändis tjejer.O han behandlar alla dåligt också o nu har han varit ihop med Taylor lite när de skrev en sång tilsammans.
Han är så äklig och gammal!!!! USCH!!!! Hatar han!! blä!!!




Nu vill jag inte prata om han mer så jag ska prata om att jag Ida o Mikan till stockholm själva nu på höstlovet!!
I Like!! Vi ska bo hos idas coola mormor o hennes man :D Hennes mormor är allvarligt talat as cool!!
Men nu måste jag fixa med annat så hej då o Godnatt



//Zonny <3 <3

Kommentarer
Postat av: Ida!

LN!! USCH! Inte den bilden xD <3

2010-10-29 @ 23:12:08
URL: http://sweetspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0