Presentation av mig :)

Hej!
Jag Heter då Ellen/LN/Zonny/Pellets , Matilda Eriksson.
Jag är 13 år o bor på landet:D

Jag gillar att sjunga,dansa o Teatar.
Jag går även i skytte o juniorerna(kyrkgrupp) :)

Mina bästa kopisar är Ida,Mikan,Bea,Michis,Amanda o Sandra.


Min familj består av Mamma,Pappa,Storasyster Klara o Lillebror Axel :p
o så våra kissande o Bajande Katter Spratt o Lisa :(

Asså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... :s


Men asså om det är något ni vill veta så bara kommentera så ska jag försöka svar:D






Jag är lite Crasy Bannan på bilden :p <3



//Pellets <3 <3

Kommentarer
Postat av: manda

du glömde skummtomte :D

5 snabba:

Är du gift med georg bush?!

Brukar du bita på tånaglarna?!

Har du någonsin Spytt på någon?!

Vill du åka till Ulrisehamn?!

Kan du klia dej på ryggen med dina näshår?!

2010-12-04 @ 22:51:01
URL: http://fotomanda97.bloggplatsen.se
Postat av: michis!

haha visste inte att du kallades för pellets ;D <3

2010-12-05 @ 11:49:14
URL: http://michisworld.blogg.se/
Postat av: Skummtomten :D

Manda:

1: Ja jag är gift med George Bush xD

2: Nej,det gör jag inte :p

3:Japp! Många gånger..Hallå alla har spytt på sina föräldrar!! Fast jag har i o för säg spytt på en Shorons jättefina fest klänning:s

4:Vet inte,var ligger det ens?

5:Jaa...Du vet:D



Michis:Ofta...? ;D

2010-12-07 @ 21:47:23
URL: http://najsnajszonny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0