Julen som varit...

Hej där...
Jag har inte orkat bloggat på 100 år men nu kommer ett litet inlägg...

Julen har nu varit o nu har jag firat den hemma med släkten <3
Via säga Mamma,Pappa,Syster o Bror :)
Farmor,Farbror,Faster,Kusin,Kusin(Michis o Emma) :P
Morbror o "moster" ;)

Det här fick jag i Julklapp...






* One Tree Hill season 4,5 o 6 <3
* CD-Spelare
* Usb-minne
* Skiva med Linus Svenheimer ( okänd snubbe )
* Förkläde (Farmor ger alla)
* Presentkort (Jeanette o co, H&M,Bio)
* 700 kr
* Godis!


Det var allt :) (Tror jag :s )

Måste sova nu så Natti Natti <3 <3





// Ellen Matilda Eriksson :p <3 <3


Kommentarer
Postat av: Ida :)

hihi, du skrev du Ellen igen :) <3

2010-12-28 @ 13:55:46
URL: http://sweetspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0