Dag 2,3 o 4 :D

Sorry att jag inte har bloggat men jag hart haft fullt upp... :(

I söndags hade jag Musikal uppvisning hela dan o på mångadar slutar jag klockan 4 o sen ska jag iväg till teatern.
neb däför tänkte jag skriva alla tre dagarna idag! :D


Dag 2: 3 favorit program på Tv! ;)




1:  One tree hill
2: Ghost whisperer
3: House :)







Dag 3: min Favorit bok/böcker :D






Twilight böckerna!! ;)

Jag är ingen läsoman så jag hade inte så många att välja mellan men dom här böckerna Äger! :)




Dag 4: Nytagen bild :)




Suddig bild på Idolerna som har åkt ut :)
Dom var i Nordstan när jag o Ida var där i Lördags!
Av dom här hejade jag på Elin men menst hejar jag på JAY!! <3




Jaha nu måste jag gå o lägga mig:)

Godnatt <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0