BÖCKER!!!!

Idag fick vi typ hur mycket böcker som helst o alla va rätt tjocka!!

Dom här fick vi på NO av AND

o dom här från SO av RV.RV verkar as bra!!

O vi var man tvungen att ta hem alla för att slå in dom!!
Fast jag tycker om att slå in böcker särskilt om man gör typ den själv med bilder o sånt :D

Jag vill att alla mina böcker har olika papperomslag så därför så har jag tatt ett omslags papper som e typ smusts vit o skvätt färg på deni mina favo färger Orange,lime grönt,turkost o lila!!
Det blev rätt fräckt nu ska jag bara slå in dom två bökerna jag gjorde "papret" till.


//Zonny <3


Kommentarer
Postat av: Michis

usch mår illa av att se bökerna ;P

2010-08-29 @ 19:29:16
URL: http://sketching17.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0